Usein kysytyt kysymykset

Miten myymälöiden ja verkkokaupan valikoimat ja hinnat eroavat toisistaan?

Pyrimme suunnilleen samanlaiseen valikoimaan myymälöissä ja verkkokaupassa. Myymälämme ovat kuitenkin erikokoisia ja eri sijainneissa, joten valikoimat hieman vaihtelevat. Verkkokaupasta voi tilata suoraan verkkokaupan ja Tampereen Golf Sky myymälän tuotteita. Lähtökohtaisesti hinnat ovat samoja kaikkialla, mutta joskus joku tuote saattaa olla erikoisalennuksessa verkkokaupassa tai myymälässä.

Voinko tilata verkkokaupasta tuotteen, jota on vain jossain myymälässä?

Verkkokaupasta voi tilata suoraan verkkokaupan ja Tampereen Golf Sky myymälän tuotteita. Mikäli tuotetta on vain jossain toisessa myymälässä, voimme siirtää tuotteen verkkokaupalle. Tämän jälkeen se on tilattavissa henkilökohtaisen linkin kautta. Näistä siirtopyynnöistä voit laittaa meille viestiä sähköpostitse. Siirrämme tuotteita myymälöiden välillä 1-2 kertaa viikossa.

Voiko esimerkiksi Turun myymälä lähettää jonkun tietyn tuotteen suoraan asiakkaalle?

Pääsääntöisesti lähetämme kaikki tuotteet vain verkkokaupan kautta. Näin pystymme seuraamaan paremmin paketteja ja varmistamaan, että ne lähtevät ajallaan ja oikein pakattuina. Voimme siirtää tuotteen myymälältä verkkokaupalle, josta lähetämme tuotteita.

Jos tuote on tilapäisesti lopussa, niin miten saan tiedon kun sitä tulee lisää varastoon?

Tuotteen tiedoissa verkkosivuillamme on mahdollisuus tilata sähköposti, kun tuotetta on taas saatavilla. Sivun alaosassa on paikka, johon voit syöttää sähköpostiosoitteesi.

Valitettavasti joitain paljon kysyttyjä tuotteita saattaa tulla vain yksi kappale myyntiin ja vain ensimmäinen asiakas ehtii ostamaan sen, vaikka saatavuusilmoitus olisi mennyt monille. Näin ollen tuote on jo loppu ensimmäisen oston jälkeen.

Miten voin rekisteröityä verkkokauppaan eli Golf Sky Clubiin?

Golfsky.fi verkkokauppaan voit tehdä itsellesi asiakastilin, jolloin kaikki tilin kautta tehdyt tilaukset rekisteröityvät sinne ja näet ostohistoriasi. Kirjautumalla tilillesi sinun ei tarvitse kirjoittaa tietojasi joka kerta uudelleen, vaan kaikki ovat muistissa.
Mikäli rekisteröidyt vasta tilauksesi jälkeen, niin rekisteröitymistä ennen tehdyt tilaukset eivät näy tililläsi.

Voiko myymälä tarkistaa verkkokauppatilaukseni tilan?

Valitettavasti myymälät eivät näe verkkokauppatilauksia, eli tiedon tilauksestasi saat verkkokaupalta.

Miten käytän verkkokaupan lahjakortteja tai alennuskoodeja?

Tilausta tehdessä voit syöttää koodin ”alennuskoodi”-kohtaan, joka tulee näkyviin sivun oikeaan reunaan kun olet ostoskorissasi.

Voinko maksaa osamaksulla tai laskulla?

Verkkokaupassa voi Klarnan kautta valita Klarna lasku-maksutavan, jossa on mahdollista valita osamaksu tai lasku.

Miten voin vaihtaa tuotteen?

Emme vaihda tuotteita verkkokaupalla, käsittelemme ainoastaan palautuksia.
Myymälässä vierailemalla voit
vaihtaa sekä palauttaa.
Mikäli vaihdat tuotteen myymälässä, niin muista ottaa kuitti mukaan. Kuitti tulee paperisena tilauksen mukana sekä tilauksen jälkeen sähköpostiin.

Miten voin palauttaa tuotteen?

Voit palauttaa tuotteita myymälöihin tai lähettämällä Golf Sky verkkokaupalle. Lähetys verkkokaupalle on onnistuu Matkahuollon palautuskoodilla 9518062 tai PostNodin valmiilla palautustarralla.
Palautus maksaa 8 euroa.
Tuotteen tulee olla suojattu, myös tuotepakkauksen tulee olla suojattu. Tuotteet pitää olla uudenveroisia ja niissä tulee olla kaikki hintalaput, sekä mahdolliset suojamuovit kiinni. Myös kenkälaatikon tulee olla kunnossa ja suojattu.

Muista lisätä pakettiin omat tietosi: tilausviite sekä oma nimi.
Laitamme viestiä kun olemme käsitelleet palautuksen. Käsittelyaika 1-2 viikkoa.
Katso tarkemmat palautusohjeet kohdasta "palautusohjeet".

Miten voin seurata tilaustani?

Kun tilaus on pakattu verkkokaupalla ja toimitus tapahtuu lähettämällä, niin sinulle tulee sähköpostitse seurantakoodi, josta voit seurata pakettiasi. Ilmoitus noudettavasta paketista tulee yleensä myös tekstiviestinä, joten olethan tarkistanut, että puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi on oikein.

Mikäli olet valinnut toimitustavaksi ”Nouto Myymälästä” niin sinulle tulee vielä erillinen sähköposti-ilmoitus, kun tilauksesi on noudettavissa. Pääkaupunkiseudun sekä Tampereen myymälöistä nouto on yleensä 1-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta ja Turun myymälästä 1-9 arkipäivän kuluessa. Joskus noutoilmoitus saattaa joutua sähköpostisi roskaposti-kansioon, joten suosittelemme tarkistamaan myös sen.

Rekisteröitymällä verkkokauppaan näet tilauksesi tilan helposti.

Miksi tilaukseni toimitus on kestänyt normaalia pidempään?

Joskus valitettavasti käy niin, että tilaamasi tuote on hukassa varastossa tai vaurioitunut. Tällöin joudumme tilaamaan vastaavan tuotteen esimerkiksi toisesta myymälästä. Tällöin toimituksessa saattaa kestää muutama päivä normaalia pidempään.

Sesonkina ja ruuhka-aikana tilauksen toimitus kestää hieman pidempään kuin rauhallisena aikana. Ruuhkaisina aikoina käsittelyaika on normaalia pidempi, eli pakkaamme tilauksia koko ajan eteenpäin lähteviksi, mutta ruuhkan tai puuttuvan tuotteen vuoksi käsittelyaika saattaa olla 2-10 arkipäivää. Ruuhka-aikana, esimerkiksi Black Friday-viikon aikana, paketteja on liikkeellä tuhansia enemmän kuin normaalisti, joten toimitus saattaa kestää muutamia päiviä pidempään. Monissa noutopaikoissa pakettiautomaatit sekä paketinsäilytyspisteet ovat täynnä, joka taas omalta osaltaan hidastuttaa paketin saapumista.

Paketit lähtevät verkkokaupalta arkipäivisin Matkahuollolla/Postnordilla eteenpäin. Mikäli tilauksesi on pakattu lähteväksi perjantai-iltapäivällä, paketti lähtee vasta maanantaina iltapäivällä liikkeelle, vaikka tilauksen tila on ”lähetetty”.

Voinko muuttaa eilen tehtyä tilausta vielä?

Suosittelemme laittamaan sähköpostia verkkokaupalle, mikäli haluat muuttaa tilaustasi. Joskus on mahdollista että löydämme pakatun tilauksen, mutta varsinkin ruuhka-aikana jo käsiteltyjä ja pakattuja tilauksia meidän ei ole mahdollista muuttaa.

Miksi en voi tilata PING tuotteita verkosta?

Ping-mailatuotteita ei saa myydä verkkokaupasta, mutta ne ovat silti siellä näkyvissä. Mikäli haluat ostaa tuotteita, niin laita meille sähköpostia verkkokaupalle.

Miksi tilaamani tuote ei ole muoveissa tai brändätyssä paketissa?

Haluamme osaltamme olla mukana ympäristön suojeluksesta ja kierrätämme monet pakkausmateriaalit eli saatat saada jo kerran käytetyn lähetyslaatikon. Toisinaan täytämme tilauksia myymälässä olevilla tuotteilla, jotka ovat esillä eli vaatteet tai mailan grippi eivät ole muoveissa.

Miksi tilaamassani elektroniikassa ei ole käyttöohjeita mukana?

Valmistajan verkkosivuilta löytyy yleensä hyvät suomenkieliset ohjeet.

Miten reklamoin tuotteen?

Suosittelemme laittamaan asiasta sähköpostia myymälään, josta olet ostanut kyseisen tuotteen. Yleensä tarvitsemme tuotteesta kuvan, kirjoitetun kuvauksen viasta sekä kuitin ostoksesta. Käsittelemme reklmaatiot kirjallisesti.

Mikäli tuot viallisen tuotteen suoraan myymälään, niin valitettavasti emme pysty heti antamaan vastausta reklamaatioon. Käsittelemme reklamaatiot keskitetysti, jotta pystymme pitämään saman linjan reklamaatiotapauksissa. Emme myöskään korvaa reklamaatiosta aiheutuneita lähetyskuluja tai kilometrikorvauksia omalla autolla mikäli tuot tai lähetät tuotteen meille ilman ilmoitusta.

Verkkokaupan mukaan tuotetta on saatavilla myymälässä, mutta en löydä sitä myymälästä?

Valitettavasta myymälän tuotteita menee joskus väärille paikoille myymälässä. Esimerkiksi J.Lindebergin musta miesten pikee saattaa olla eksynyt Peak Performancen naisten mustien pikeepaitojen joukkoon, jolloin sitä ei löydy oikealta osastolta. Verkkokauppamme saldot päivittyvät päivittäin. Joskus saattaa olla, että haluamasi tuote on viimeinen ja se on juuri myyty tai toisella asiakkaalle kädessä tai hetkellisesti varauksessa asiakkaalle. Joskus myös tuotteita katoaa myymälöistä tai menee rikki ja huomaamme tämän vasta kun kyseistä viimeistä tuotetta etsitään.

Kuinka kauan Custom-tuotteiden toimitus kestää?

Valitettavasti pandemia-ajan komponenttipula on hidastuttanut monia toimituksia eri maista. Suurin osa golfmailojen komponenteista tulee Kiinasta, josta toimitukset ovat kallistuneet ja hidastuneet huomattavasti entiseen verrattuna. Suurin osa custommailoista tehdään puolestaan Britanniassa, jossa Brexit hidastuttaa toimituksia. Välillä komponenttipuutosten vuoksi mailojen saaminen saattaa kestää useamman kuukauden, mutta pyrimme tiedottamaan tästä kunhan saamme tiedon.

Kuinka kauan grippien vaihto tai mailan korjaustyö kestää?

Vaihdamme grippejä ja teemme mailojen korjaustyötä kaikissa myymälöissämme ja verkkokaupalla. Voit varmistaa myymäläkohtaisen korjausajan suoraan myymälästä soittamalla tai laittamalla sähköpostia. Yleensä grippien vaihto kestää 1-7 päivää riippuen ruuhkasta ja mailojen määrästä. Joskus saatat saada yhden gripin vaihdettuna paikan päällä. Esimerkiksi varren liimaus kestää aina vähintään pari vuorokautta pelkästään osien liimauksen vuoksi. Korjaustöihin ei tarvitse varata aikaa, voit viedä korjattavat suoraan myymälään.

Tein custommailatilauksen tai reklamaation myymälässä, miten saan tietoa siitä?

Reklamaatiot ja custommailatilaukset ovat aina myymäläkohtaisia. Ota siis yhteys myymälään, jossa asiaa on hoidettu. Monesti joudumme tarkistamaan tilauksen tilan sähköpostitse joten se on kätevin tapa myös meitä lähestyä.

Miten asiakaspalvelu ja myymälät ovat auki?

Myymälöiden aukioloajat löydät verkkosivuiltamme kyseisen myymälän kohdalta. Myymälöissä pyritään vastaamaan puhelimeen aina kun pystytään. Ruuhka-aikoina valitettavasti emme aina pysty palvelemaan puhelinasiakkaita. Kiireettömissä asioissa suosittelemme laittamaan sähköpostia myymälään.

Miten haen töihin Golf Skylle?

Voit laittaa sähköpostia rekry(at)golfsky.fi tai suoraan myymälän sähköpostiin.

Golf harrastuksena on kasvanut viime vuosien aikana erittäin paljon, joten meillä sattaa hyvinkin olla tarvetta jossain myymälässä innokkaille työntekijöille.